My Summer Car – silnik z przeszkodami

Czwarta odsłona serii My Summer Car. W odcinku kontynuuję odbudowę silnika Datsuna oraz omawiam kilka ciekawostek społeczno-kulturowych występujących w grze, a mających odwzorowanie w świecie rzeczywistym. Przy okazji małe zamieszanie spowodowane gmeraniem w bibliotekach Visual C++. Zapraszam.

My Summer Car

11 Comments

  1. AdamRS6

    Ja nie miałem tyle szczęścia w dzieciństwie… męczyłem się z polską myślą techniczną w postaci: motorynki, ogara 200 (trochę czeską) i chartem .. nic nie wspominam db… i zawsze zazdrościłem tym co mają coś ze znaczkiem IFA, aż dotarłem do Trabanta 1.1 w 95roku i przestałem zazdrościć… silnik w miare ok , ale reszta……..

    • Leopold Napora

      Ja raz dziennie staram się zajrzeć na stronę Adriana, czy aby przypadkiem coś nowego nie wleciało. Tu jest fajnie. Taki surowy klimat 😉 Youtube tak mnie irytuje. Jest tam taki przepych, żeby coś wartościowego znaleźć to trzeba mnóstwo czasu poświęcić. W ogóle cała ta społeczność mi się nie podoba. Oczywiście znajdą się jakieś „rodzynki”, ale to mniejszość. Ostatnio, gdy zobaczyłem takiego gościa, który streamuje 40 dzień bez przerwy to mi ręce opadły. Byłem w szoku. Youtube to jest jakiś stan umysłu 😄 Pozdrawiam.

  2. topiq

    Ten dekiel nad kołem zamachowym i sterowanie sprzęgłem możesz zamontować na stojaku. Później w komorze silnika będzie Ci ciasno. Filtr powietrza też można już zamontować, bo bez niego pewnie i tak gaźnika prawidłowo nie wyregulujesz. Nie pamiętam czy się bez filtra dało silnik odpalić.
    Szkoda, że tu ograniczenie jest do 30-35 minut w tej rozdzielczości, ale to i tak lepsze niż YT.
    Fajnie Adrianie, że nadal publikujesz choćby w takiej formie. Mi to jak najbardziej nie przeszkadza.
    Jako człowiekowi po szkołach mechanicznych, ta „mechanika” gry jest jak najbardziej najbliższa temu, co dzieje się w rzeczywistości. Chociaż ja bym tam jeszcze kilka szczegółów dołożył. Ale to już nie wiem, czy potencjalni gracze by sobie z bardziej szczegółowym jak w realnym życiu składaniem silnika poradzili. Mimo wszystko i tak przebija to co nam serwują w CMS2018. Szkoda, bo miałem nadzieję, że CMS się rozwinie. A rozwinął się w stronę odcinania kuponów z DLC.
    Z tym silnikiem to myślałem, że jakieś modyfikacje nabroiły, a to na szczęście tylko pakiet od MS. Muszę kilka modyfikacji od Ciebie zgapić 😉 A tłumaczenie bardzo łatwo jest edytować. Oczy mi krwawią jak widzę niektóre nieudolnie przetłumaczone części. Pozostają też kwestie nieprzetłumaczonych linijek, które dodały aktualizacje gry. Bez problemu można je dodać do tłumaczenia, wg schematu tłumaczenia w pliku modyfikacji.
    Ciekaw też jestem, czy autor pokusi się w następcy czyli My Winter Car, która ponoć już jest w produkcji, o właśnie bardziej szczegółową odbudowę auta. No i może by w końcu śruby zakręcały się w prawidłową stronę, bo mimo wszystko czy to będzie Finlandia, Japonia czy Australia, śruby z prawostronnym gwintem zakręcają się w prawo nie w lewo jak w grze 😀
    Pozdrawiam i czekam na kontynuację. Grzesiek topiq

    • Dziękuję za rady. Ograniczenie na Dailymotion jest do 2GB „wagi” filmu co przy rozdzielczości 720p daje około 40 minut filmu.
      Równierz się zawiodłem na CMS. Myślałem, że pójdą w szczegółowość, a nie w DLC. Czekam także niecierpliwie na My Winter Car z nadzieja większej szczegółowości jak na przykład oddzielne elementy tłoka czy rozbieralne zaciski hamulcowe. W sumie to już mało brakuje do sporej szczegółowości. Pozdrawiam także.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *